Naše služby vám ušijeme na míru.
Přesvědčte se sami!
Víme jak na to!
Nemovitosti jsou klíčovým aktivem vašeho majetkového portfolia. Ať už je potřebujete koupit, prodat nebo pronajímat. Vždy se jedná o mnoho kroků, které je potřeba zvládnout bez chyb. Každá maličkost může rozhodovat a v konečném důsledku vás chyby připraví o peníze. Nechápeme práci s realitami jako jednorázovou službu, ale jako jeden z pilířů komplexního majetkového poradenství.
Reference
Správné stanovení ceny a plán prodeje aneb příprava je základ úspěchu!
Správný cenový odhad nemovitosti je stavebním kamenem úspěšného prodeje. Cena nesmí být příliš vysoká ani příliš nízká. Cenové rozpětí určuje trh, konečnou částku ale výrazně ovlivní i správně nastavená prodejní strategie a zvolený marketing. Před každým prodejem proto provádíme detailní analýzu trhu, dané nemovitosti a všech dalších aspektů
Samotný plán prodeje včetně stanovení správné ceny vnímáme jako klíčovou věc. Ještě před zahájením spolupráce od nás dostanete návrh strategie i s jejím zdůvodněním. Bez toho se do práce nepouštíme.
Co obsahuje náš servis?
● odhad prodejní ceny a stanovení strategie
● tvorba prodejního webu se všemi dostupnými informacemi
● příprava nemovitosti = drobné opravy nebo malování, úklid a příprava (fotostaging nebo homestaging)
● profesionální fotografie a prodejní video
● 2D a 3D půdorysy včetně případného zaměření nemovitosti
● vizualizace nebo virtuální staging
● inzerce na všech relevantních inzertních serverech
● reklamní kampaně na sociálích sítích s cílením na vybraná publika v ČR i zahraničí
● spolupráce s renomovanými advokátními kancelářemi (www.vaselegal.cz a www.petrasrezek.cz)
A samozřejmě veškeré zastoupení při prohlídkách, na úřadech a jednáních, které vás budou čekat.
Profesionální prezentace
Kvalitní fotografie urychlí prodej a zvýší cenu nemovitosti. V dnešní době technologií se může zdát, že pořídit fotku nebo video není nic složitého. Důkladná příprava a kvalita práce je ale rozhodující. Focení nemovitosti pro nás není otázkou pár minut a jednoho mobilního telefonu.
1) Připravíme nemovitosti k focení – úklid nebo naopak doplnění o dekorace nebo nábytek patří ke každé zakázce a je zcela klíčové. Mnohdy musíme přikročit k drobným opravám a malování. Přípravou nemovitosti se tedy zabýváme mnoho hodin nebo i dní před samotným focením a natáčením.
2) Fotíme a natáčíme - samotné focení v již připravené nemovitosti je záležitostí několika desítek minut až pár hodin. Veškerá logistika celé akce je na nás. Zkoordinujeme náš tým fotografů a dronařů. Případně zorganizujeme úklid a přípravu nemovitosti k focení - tzv fotostaging a homestaging.
3) Upravujeme pořízený materiál – fotky a video je potřeba protřídit a pečlivě upravit, video navíc sestříhat, aby byl finální výstup ve výborné kvalitě. Mnohdy se neobejdeme bez titulků a mluveného komentáře, tzv voiceoveru. Výstupy navíc připravujeme v několika formátech, aby byly kompatibilní s různými kanály (youtube, facebook reklamy, instagram reklamy, inzerce atd). Na kvalitě si zakládáme, abyste vždy dostali špičkové výstupy.









2D a 3D půdorysy
3D půdorysy dokáží srozumitelně zobrazit i složitější prostory. Umožňují mnohem lepší vnímání finálního prostoru a pochopení jednotlivých návazností včetně rozmístění nábytku. 2D půdorysy mají jednoduchou strukturu a většinou kopírují stavební výkres. Popisují jednotlivé místnosti, obsahují popisnou hlavičku, můžou obsahovat rozměry a výměry místností.
3D půdorys zahrnuje i rozmístění nábytku, a tak budou mít zájemci mnohem lepší představu o tom, jak může jejich domov vypadat. A snáze se do něj zamilují.
Prodejní videa nás baví!
Při prezentaci je dnes naprostým standardem využití videa. Kvalitní fotografie sice dokáží zachytit vše podstatné. Video však posune prezentaci nemovitosti o level výše a dodá to nejpodstatnější – emoce. A jak víme, ty prodávají!
Vizualizace a virutální staging
Existují situace, kdy není možné pořídit kvalitní fotografie nemovitosti. Buď proto, že samotná nemovitost ještě neexistuje nebo je ve výstavbě. Případně prodáváte nemovitost v původním stavu a potřebujete ukázat, jaký potenciál se v ní ukrývá.
Realistická interiérová vizualizace skvěle doplní prezentaci a potenciálním kupcům dá živou představu, jak bude nemovitost vypadat s plným vybavením. Vzbudíte tak emoce a ty, jak víme, skvěle prodávají.








Problém nám nedělají ani videovizualizace