top of page

Nemovitosti tvoří podstatnou část vašeho majetku. 
Neponechejte nic náhodě.

Dělat ty správné kroky v ten správný čas je při realitních transakcích klíčové. Ať už nemovitost kupujete nebo prodáváte, postaráme se o to, aby vše proběhlo hladce a uzavřeli jste co nejvýhodnější obchod.   

BIRDIE_vertical_claim_white_transparentbg.png

Nemovitosti jsou klíčovým aktivem vašeho majetkového portfolia. Ať už je potřebujete koupit, prodat nebo pronajímat. Vždy se jedná o mnoho kroků, které je potřeba zvládnout bez chyb. Každá maličkost může rozhodovat a v konečném důsledku vás chyby připraví o peníze. Nechápeme práci s realitami jako jednorázovou službu, ale jako jeden z pilířů komplexního majetkového poradenství.

Reference

Massimiliano Mortillaro

"Oceňujeme profesionalitu, zdvořilost a připravenost během našeho prvního setkání i dalších. Každá fáze procesu nákupu proběhla hladce, od naší první návštěvy až do doby, než jsme majetek převzali. Pan Kalus se postaral o všechny klíčové kroky na straně prodejce, komunikoval přímo s naším finančním poradcem, když to bylo potřeba, což nám šetřilo drahocenný čas a nervy.

Na přeplněném a rušném trhu s nemovitostmi, kde mnozí předstírají, že jsou skuteční makléři, jsou klíčové zkušenosti, které oddělují profesionály od rádoby makléřů. Po setkání s mnoha takzvanými makléři nás potěšilo obchodovat se skutečným profesionálem a rozhodně doporučujeme pana Kaluse a jeho tým!"

C21_obrys.webp

Správné stanovení ceny a plán prodeje aneb příprava je základ úspěchu!

Správný cenový odhad nemovitosti je stavebním kamenem úspěšného prodeje. Cena nesmí být příliš vysoká ani příliš nízká. Cenové rozpětí určuje trh, konečnou částku ale výrazně ovlivní i správně nastavená prodejní strategie a zvolený marketing. Před každým prodejem proto provádíme detailní analýzu trhu, dané nemovitosti a všech dalších aspektů

Samotný plán prodeje včetně stanovení správné ceny vnímáme jako klíčovou věc. Ještě před zahájením spolupráce od nás dostanete návrh strategie i s jejím zdůvodněním. Bez toho se do práce nepouštíme.

Odhad prodejní ceny a stanovení strategie provádíme na základě cenových map a údajů z katastru nemovitostí.

Co obsahuje náš realitní marketing

● tvorba prodejního webu se všemi dostupnými informacemi

● příprava nemovitosti = drobné opravy nebo malování, úklid a příprava (fotostaging nebo homestaging)

● profesionální fotografie a prodejní video

● 2D a 3D půdorysy včetně případného zaměření nemovitosti

● vizualizace nebo virtuální staging

● inzerce na všech relevantních inzertních serverech

● reklamní kampaně na sociálích sítích s cílením na vybraná publika v ČR i zahranič

Právní a finanční servis

Spolupracujeme se zkušenými a prověřenými advokáty, kteří se specializují na nemovitostní právo anic nenecháváme náhodě. 

 

advokátními kanceláře: 

www.bukadvokati.cz

www.petrasrezek.cz

www.vaselegal.cz

Důraz klademe také na servis v oblasti finančních služeb. Náš tým zkušených finančníků zajistí, že pro vás hypotéka nebo pojištění nemovitosti nebude noční můrou. Porovnání, výpočty a analýzy přenechejte nám.

A samozřejmě je na nás veškeré zastoupení při prohlídkách, na úřadech a jednáních, které vás budou čekat.

Profesionální prezentace

Kvalitní fotografie urychlí prodej a zvýší cenu nemovitosti. V dnešní době technologií se může zdát, že pořídit fotku nebo video není nic složitého. Důkladná příprava a kvalita práce je ale rozhodující. Focení nemovitosti pro nás není otázkou pár minut a jednoho mobilního telefonu.

1) Připravíme nemovitosti k focení – úklid nebo naopak doplnění o dekorace nebo nábytek patří ke každé zakázce a je zcela klíčové. Mnohdy musíme přikročit k drobným opravám a malování. Přípravou nemovitosti se tedy zabýváme mnoho hodin nebo i dní před samotným focením a natáčením.

2) Fotíme a natáčíme - samotné focení v již připravené nemovitosti je záležitostí několika desítek minut až pár hodin. Veškerá logistika celé akce je na nás. Zkoordinujeme náš tým fotografů a dronařů. Případně zorganizujeme úklid a přípravu nemovitosti k focení - tzv fotostaging a homestaging.

 

3) Upravujeme pořízený materiál – fotky a video je potřeba protřídit a pečlivě upravit, video navíc sestříhat, aby byl finální výstup ve výborné kvalitě. Mnohdy se neobejdeme bez titulků a mluveného komentáře, tzv voiceoveru. Výstupy navíc připravujeme v několika formátech, aby byly kompatibilní s různými kanály (youtube, facebook reklamy, instagram reklamy, inzerce atd). Na kvalitě si zakládáme, abyste vždy dostali špičkové výstupy.

Prodejní videa nás baví!

Při prezentaci je dnes naprostým standardem využití videa. Kvalitní fotografie sice dokáží zachytit vše podstatné. Video však posune prezentaci nemovitosti o level výše a dodá to nejpodstatnější – emoce. A jak víme, ty prodávají!

2D a 3D půdorysy

3D půdorysy dokáží srozumitelně zobrazit i složitější prostory. Umožňují mnohem lepší vnímání finálního prostoru a pochopení jednotlivých návazností včetně rozmístění nábytku. 2D půdorysy mají jednoduchou strukturu a většinou kopírují stavební výkres. Popisují jednotlivé místnosti, obsahují popisnou hlavičku, můžou obsahovat kóty a výměry místností.

3D půdorys zahrnuje i rozmístění nábytku, a tak budou mít zájemci mnohem lepší představu o tom, jak může jejich domov vypadat. A snáze se do něj zamilují.

Vizualizace a virutální staging

Existují situace, kdy není možné pořídit kvalitní fotografie nemovitosti. Buď proto, že samotná nemovitost ještě neexistuje nebo je ve výstavbě. Případně prodáváte nemovitost v původním stavu a potřebujete ukázat, jaký potenciál se v ní ukrývá.

 

Realistická interiérová vizualizace skvěle doplní prezentaci a potenciálním kupcům dá živou představu, jak bude nemovitost vypadat s plným vybavením. 

Vizualiazce interiéru nebo exteriéru jsou pro nás hračka

Z pouhého půdorysu zájemci těžko odhadnou, jak by mohl výsledný interiér vypadat, až bude zabydlený. Vizualizace jim ukáže možné využití prostoru, a tak budou mít jasnější představu, do čeho jdou.

A umíme je také rozpohybovat ...

Chcete posunout prezentaci nemovitosti ještě o kus dál? Vytvoříme pro vás video vizualizace, které doslova vtáhnout do prostoru a vzbudí ty správné emoce.

Pokud prodáváte luxusnější nemovitost, záleží na každém detailu. Video vizualizace udělají skvělý dojem a odliší vás od konkurenčních nabídek. Jak u vašeho klienta, tak u potenciálních kupců.

Provize

Pracujeme za standardní provizi 3 – 5 % nebo fixní částku, která vychází z obdobného rozpětí.

Provize je rozpočet na akci a určíme ji vždy až po zhodnocení obchodního případu a jeho složitosti.

Na čem všem záleží při stanovéní provize?

● časová náročnost

● rozsah využitých marketingových nástrojů 

● množství investovaných peněz do placené reklamy na sociálních sítích nebo PPC kampaní

Provizi dopředu nehradíte. Je splatná ve chvíli, kdy prodáme váši nemovitost.

Do každé zakázky investujeme množství času a vlastních peněz do marketingu a právního servisu. Proto není možné, abychom s ohledem na výsledek a čas nás všech prodávali nemovitosti za 1 – 2 %.

bottom of page