Naše služby vám ušijeme na míru.
Přesvědčte se sami!
Jak správa portfolia funguje?
Na úplném začátku spolupráce se musíme seznámit s vámi, vašimi potřebami a plány a také s portfoliem produktů, které již máte. Zároveň si nastavíme společná očekávání.
Dalším krokem je zařazení aktuálních smluv pod naši správu. Nemusíte mít obavy. Pokud to není nezbytně nutné nebo se nebude jednat o váš požadavek, tak současné smlouvy měnit ani rušit nebudeme. Pouze dáme institucím vědět, že jsme vámi zvolený správce smlouvy. V případě náročnějších úkonů můžeme na konkrétní činnosti převzít plnou moc.
Následně už vše probíhá automaticky. Kontrolujeme a komunikujeme v průběhu roku vše potřebné a dáváme vědět, když potřebujeme znát váš názor nebo musíme mít souhlas – žádné změny totiž nemůžeme dělat bez vašeho pověření.
Proč spolupracovat právě s námi?
1 > Individuálně přistupujeme ke všem vašim potřebám – s každým klientem se známe osobně, a tak dokážeme na všechny potřeby reagovat rychle a efektivně. Rychlá komunikace je základem úspěchu.
2 > Nepracujeme pro žádnou finanční instituci, ale pro vás. Neplníme žádné obchodní plány a zodpovídáme se pouze vám. Zároveň máme silné analytické zázemí.
3 > Jdeme s dobou – většinu kroků zvládáme online a při osobním setkání se můžeme věnovat klíčovým záležitostem. Naším úkolem je šetřit váš čas a peníze.